AlexanderG AlexanderG
143
BLOG

17 września i Katyń. Mały chłopiec.

AlexanderG AlexanderG Polityka Obserwuj notkę 1

Rosja radziecka była wrogiem Polski, wojna zwalnia wszelkie hamulce (banalnie).

Mieć pretensje do Rosji to tak jak mieć pretensje do oceanu, że zatopił statek.Z Rosją na dystans i ewentualnie można wykorzystać nasze strategiczne położenie, żeby się odegrać, tylko na kim.

17 IX i Katyń ma drugą stronę medalu, to zakłamanie w powojennej Polsce.

Ja wiedziałem, bo mnie tak mnie wychowano i opowiadano prawdziwą historię Polski.

Rodzice i babcia, ale nie dziadek, szkoda miałbym informacje z pierwszej „głowy”.

Kiedy byłem małym chłopcem, zapalałem świeczkę na grobie nieznanego żołnierza (nieoficjalnie), ale wszyscy wiedzieli, za kogo. ONI też wiedzieli, ale babcia mi mówiła, że dzieciom to nic nie zrobią.

Ludzie, którzy czuwali nad zakłamywaniem historii wciąż są wśród Nas i ich gorliwi wyznawcy też, mieli nawet swoją organizację: Płatni Zdrajcy Pachołki Rosji.    

AlexanderG
O mnie AlexanderG

Niepokorny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka